Kiszámítható, jövedelmező eredmények amire a cégének szüksége van

Hogyan működik az SAP emarsys rendszer?
- A rendszer 360 fokos vevői profilt hoz létre minden online vásárlóról (offline vásárlók profilozása is lehetséges).
- A vevői szegmentációt követően olyan automatizálási lehetőségek állnak rendelkezésére, amellyel a vevői élmény személyre szabását segítik.
- A rendszer továbbá a személyre szabott és automatizált marketingtevékenység menedzsmentjét segíti.

Hogyan működik az SAP emarsys rendszer?
- A rendszer 360 fokos vevői profilt hoz létre minden online vásárlóról (offline vásárlók profilozása is lehetséges).
- A vevői szegmentációt követően olyan automatizálási lehetőségek állnak rendelkezésére, amellyel a vevői élmény személyre szabását segítik.
- A rendszer továbbá a személyre szabott és automatizált marketingtevékenység menedzsmentjét segíti.
Az Emarsys Platform Főbb Tulajdonságai
Egységesített Marketing
Egységesíti a különböző ügyféladatokat egy nyílt architektúrán és API-n keresztül.
Iparág Specifikus Megoldások
Kulcsrakész beépítet iparág-specifikus elemzések és valódi scenáriók.
Személyre szabott
Teljes mértékű ügyfélre szabást tesz lehetővé minden csatornán és eszközön. szemelyre-szabható. Részletek
Mesterséges Intelligencia
Beépített mesterséges intelligencia és prediktív elemzések, könnyú skálázhatóság Részletek
Többcsatornás Automatizáció
Egyszerűsíti és ésszerűsíti a csatornák közötti marketing műveleteket az ügyfélélmény optimalizálása érdekében.
Riportolás és Analitika
Mérhető üzleti eredmények, amelyek kiszámítható és nyereséges növekedést eredményeznek. Részletek
Többcsatornás Élmények
Biztosítson, személyre szabott, többcsatornás élményeket legyen szó marketingről (e-mail, hirdetések, mobil, web) Részletek
Határtalan Integráció
Nyílt architektúra és API használata az intelligensebb többcsatornás használat ösztönzésére. Részletek
Mit kínál Önnek az Emarsys Platform?

Marketingbarát mesterséges intelligencia
A prediktív analitika elemzi az ügyfelek viselkedését azáltal, hogy minden cselekvést – vagy annak hiányát – figyelembe vesz, hogy meghatározza, mikor és hogyan fognak cselekedni ügyfelei.
Az AI-optimalizálással párosítva a Tactics segít olyan kidolgozott kampányok létrehozásában, amelyek néhány kattintással aktiválhatók. A mesterséges intelligencia által vezérelt szegmentálás, tartalomkiválasztás, csatornaválasztás és időzítés a valódi személyre szabás középpontjában áll, ami a bevételek napokon belüli növekedését eredményezi.
Előre jelzik, hogy az egyes ügyfelek mekkora valószínűséggel hajtanak végre valamilyen műveletet, és kombinálják azt a bevétel-előrejelzésekkel a targeting (ügyfél célzás) érdekébe.
Maximálisan személyreszabható
Minden márka személyes kapcsolatot szeretne kialakítani minden vásárlóval, de ezt a data silos akadályozzák.
Az Emarsys minden offline és online ügyféladatot egyesít és valós idejű, személyre szabott termékajánlássá és egy-egy előrejelzéssé alakít, amelyek bármely csatornán és eszközön keresztül működnek.
A Salling Group +25%-os bevételnövekedést tapasztal az automatizált, személyre szabott omnichannel élményeknek köszönhetően.

Mérhető üzleti eredmények
Mérje meg ügyfél-elköteleződési stratégiája teljesítményét és annak tényleges hatását. Használja ki az elemzéseket, melyek gyorsak és iparágspecifikus tudásra épülnek. Az Emarsys valós idejű, megfelelő informáltságú döntéshozatalt tesz lehetővé. Ismerje meg, hogy mely marketingstratégiák segítik leginkább a globális növekedésben vállalkozását!
Csatornák

Teljes integráció a legjobb e-kereskedelmi szolgáltatókkal
Emarsys Sikertörténetek
SAP Emarsys Biotech USA sikertörténet
A járványhelyzet kis híján teljesen áthúzta a Biotech USA terveit Életmódváltó Programjuk tavalyi indulásakor! Az SAP Emarsys rendszer segítségével a kampányt pillanatok alatt áttervezték és ezen felül a programba illesztették az otthonról is végezhető edzésprogramot.
„A Covid-19 majdnem keresztbe húzta a Biotech USA jól kidolgozott terveit Életmódváltó Programjuk tavalyi indulásakor! Azonban az SAP Emarsys rendszere annyira rugalmasnak bizonyult, hogy a kampányt pillanatok alatt áthangolták, integrálva például az otthon is végezhető edzésprogramokat – mindezt több országban külön-külön.
A Magyar Marketingszövetség konferenciáján Tóth Szabolcs Attila, a BiotechUSA online marketing és eCommerce vezetője fogja bemutatni, hogy milyen kulcsfontosságú szerep jut az európai terjeszkedésükben az SAP Emarsys rendszerének.”