Predictable, profitable outcomes that your business crawes
![](https://easy-way.hu/wp-content/uploads/2021/12/emarsys-logo.png)
What does the Emarsys platform offer?
- The platform creates a 360-degree customer profile for all online shoppers (offline shoppers can also be profiled).
- After the customer segmentation, automation options are available to help personalize your customer experience.
- The platform also assists in the creation and management of automated, yet fully personalized marketing activities.
Emarsys Platform - Main Features
Customer Engagement Platform
Eliminates silos and unifies customer data through an open architecture and API.
Industry-Specific Solutions
Industry-specific analytics and use cases built into the platform.
Complete Personalization
Delivers true 1:1 customer personalization across all channels and devices. More on this
Marketer-Friendly AI
Integrates AI and predictive analytics with marketing execution to scale 1:1 personalization. More on this
Omnichannel Automation
Simplifies cross-channel execution and streamlines marketing operations to optimize the entire customer experience.
Reporting & Analytics
Measurable business results that drive predictable and profitable growth. More on this
Omnichannel Solution
Deliver true 1:1 personalized omnichannel experiences. Email | Ads | Mobile | Web | Direct Mail More on this
Integrations
Leverages an open architecture and API to drive more intelligent omnichannel engagement. More on this
Emarsys Platform highlights
![](https://easy-way.hu/wp-content/uploads/2021/12/ai-marketing.jpg)
Marketingbarát mesterséges intelligencia
A prediktív analitika elemzi az ügyfelek viselkedését azáltal, hogy minden cselekvést – vagy annak hiányát – figyelembe vesz, hogy meghatározza, mikor és hogyan fognak cselekedni ügyfelei.
Az AI-optimalizálással párosítva a Tactics segít olyan kidolgozott kampányok létrehozásában, amelyek néhány kattintással aktiválhatók. A mesterséges intelligencia által vezérelt szegmentálás, tartalomkiválasztás, csatornaválasztás és időzítés a valódi személyre szabás középpontjában áll, ami a bevételek napokon belüli növekedését eredményezi.
Előre jelzik, hogy az egyes ügyfelek mekkora valószínűséggel hajtanak végre valamilyen műveletet, és kombinálják azt a bevétel-előrejelzésekkel a targeting (ügyfél célzás) érdekébe.
Fully Customizable Experience
Every brand would like to have a (more) personal relationship with every customer, but this is hindered by data silos.
Emarsys integrates all offline and online customer data into real-time, personalized product recommendations and forecasts that work across any channel and device.
![](https://easy-way.hu/wp-content/uploads/2022/02/Reusable-Personalization-Tokens.jpg.jpg)
![](https://easy-way.hu/wp-content/uploads/2022/02/emarsys-platform_overview_Guided-marketing-strategy.jpg)
Measurable Business Results
Measure the performance of your customer engagement strategy and its actual impact. Take advantage of analytics that is fast and based on industry-specific knowledge. Emarsys enables real-time, well-informed decision-making.
Learn which marketing strategies help your business grow the most globally.
Omnichannel
![](https://easy-way.hu/wp-content/uploads/2022/02/Tailored-1-to-1-interactions-on-any-channel.jpg.jpg)
![](https://easy-way.hu/wp-content/uploads/2022/01/ecommerce-integration-600x.jpg)
Full integration with the leading e-commerce systems
Emarsys Case Studies
SAP Emarsys Biotech USA sikertörténet
A járványhelyzet kis híján teljesen áthúzta a Biotech USA terveit Életmódváltó Programjuk tavalyi indulásakor!
Az SAP Emarsys rendszer segítségével a kampányt pillanatok alatt áttervezték és ezen felül a programba illesztették az otthonról is végezhető edzésprogramot.
„A Covid-19 majdnem keresztbe húzta a Biotech USA jól kidolgozott terveit Életmódváltó Programjuk tavalyi indulásakor!
Azonban az SAP Emarsys rendszere annyira rugalmasnak bizonyult, hogy a kampányt pillanatok alatt áthangolták, integrálva például az otthon is végezhető edzésprogramokat – mindezt több országban külön-külön. A Magyar Marketingszövetség konferenciáján Tóth Szabolcs Attila, a BiotechUSA online marketing és eCommerce vezetője fogja bemutatni, hogy milyen kulcsfontosságú szerep jut az európai terjeszkedésükben az SAP Emarsys rendszerének.”