Predictable, profitable outcomes that your business crawes

What does the Emarsys platform offer?
- The platform creates a 360-degree customer profile for all online shoppers (offline shoppers can also be profiled).
- After the customer segmentation, automation options are available to help personalize your customer experience.
- The platform also assists in the creation and management of automated, yet fully personalized marketing activities.
Emarsys Platform - Main Features
Customer Engagement Platform
Eliminates silos and unifies customer data through an open architecture and API.
Industry-Specific Solutions
Industry-specific analytics and use cases built into the platform.
Complete Personalization
Delivers true 1:1 customer personalization across all channels and devices. More on this
Marketer-Friendly AI
Integrates AI and predictive analytics with marketing execution to scale 1:1 personalization. More on this
Omnichannel Automation
Simplifies cross-channel execution and streamlines marketing operations to optimize the entire customer experience.
Reporting & Analytics
Measurable business results that drive predictable and profitable growth. More on this
Omnichannel Solution
Deliver true 1:1 personalized omnichannel experiences. Email | Ads | Mobile | Web | Direct Mail More on this
Integrations
Leverages an open architecture and API to drive more intelligent omnichannel engagement. More on this
Emarsys Platform highlights

Marketingbarát mesterséges intelligencia
A prediktív analitika elemzi az ügyfelek viselkedését azáltal, hogy minden cselekvést – vagy annak hiányát – figyelembe vesz, hogy meghatározza, mikor és hogyan fognak cselekedni ügyfelei.
Az AI-optimalizálással párosítva a Tactics segít olyan kidolgozott kampányok létrehozásában, amelyek néhány kattintással aktiválhatók. A mesterséges intelligencia által vezérelt szegmentálás, tartalomkiválasztás, csatornaválasztás és időzítés a valódi személyre szabás középpontjában áll, ami a bevételek napokon belüli növekedését eredményezi.
Előre jelzik, hogy az egyes ügyfelek mekkora valószínűséggel hajtanak végre valamilyen műveletet, és kombinálják azt a bevétel-előrejelzésekkel a targeting (ügyfél célzás) érdekébe.
Fully Customizable Experience
Every brand would like to have a (more) personal relationship with every customer, but this is hindered by data silos.
Emarsys integrates all offline and online customer data into real-time, personalized product recommendations and forecasts that work across any channel and device.


Measurable Business Results
Measure the performance of your customer engagement strategy and its actual impact. Take advantage of analytics that is fast and based on industry-specific knowledge. Emarsys enables real-time, well-informed decision-making.
Learn which marketing strategies help your business grow the most globally.
Omnichannel


Full integration with the leading e-commerce systems
Emarsys Case Studies
SAP Emarsys Biotech USA sikertörténet
A járványhelyzet kis híján teljesen áthúzta a Biotech USA terveit Életmódváltó Programjuk tavalyi indulásakor!
Az SAP Emarsys rendszer segítségével a kampányt pillanatok alatt áttervezték és ezen felül a programba illesztették az otthonról is végezhető edzésprogramot.
„A Covid-19 majdnem keresztbe húzta a Biotech USA jól kidolgozott terveit Életmódváltó Programjuk tavalyi indulásakor!
Azonban az SAP Emarsys rendszere annyira rugalmasnak bizonyult, hogy a kampányt pillanatok alatt áthangolták, integrálva például az otthon is végezhető edzésprogramokat – mindezt több országban külön-külön. A Magyar Marketingszövetség konferenciáján Tóth Szabolcs Attila, a BiotechUSA online marketing és eCommerce vezetője fogja bemutatni, hogy milyen kulcsfontosságú szerep jut az európai terjeszkedésükben az SAP Emarsys rendszerének.”