Predictable, profitable outcomes that your business crawes

The Emarsys marketing automation platform gives you the highly personalized omnichannel experiences that your customers deserve.
Emarsys is a dynamically evolving channel-independent, cloud-based marketing automation system used by more than 1,500 companies worldwide. Emarsys enables fast business results thanks to industry-specific analytics and built-in real-time use scenarios.
Ensure your success, throughout the whole customer journey. Increasing the value of your shopping cart and increasing the efficiency of your communication. In the age of COVID, new customer acquisition will be a priority, while most of the marketing activities are limited to the online tools only. So the goal is to increase the customer’s life-cycle and the SAP Emarsys platform will help you do exactly that!

What does the Emarsys platform offer?

Emarsys Platform - Main Features

Customer Engagement Platform

Eliminates silos and unifies customer data through an open architecture and API.

Industry-Specific Solutions

Industry-specific analytics and use cases built into the platform.

Complete Personalization

Delivers true 1:1 customer personalization across all channels and devices.
More on this

Marketer-Friendly AI

Integrates AI and predictive analytics with marketing execution to scale 1:1 personalization.
More on this

Omnichannel Automation

Simplifies cross-channel execution and streamlines marketing operations to optimize the entire customer experience.

Reporting & Analytics

Measurable business results that drive predictable and profitable growth.
More on this

Omnichannel Solution

Deliver true 1:1 personalized omnichannel experiences. Email | Ads | Mobile | Web | Direct Mail
More on this

Integrations

Leverages an open architecture and API to drive more intelligent omnichannel engagement.
More on this

Emarsys Platform highlights

Marketingbarát mesterséges intelligencia

A prediktív analitika elemzi az ügyfelek viselkedését azáltal, hogy minden cselekvést – vagy annak hiányát – figyelembe vesz, hogy meghatározza, mikor és hogyan fognak cselekedni ügyfelei.

Az AI-optimalizálással párosítva a Tactics segít olyan kidolgozott kampányok létrehozásában, amelyek néhány kattintással aktiválhatók. A mesterséges intelligencia által vezérelt szegmentálás, tartalomkiválasztás, csatornaválasztás és időzítés a valódi személyre szabás középpontjában áll, ami a bevételek napokon belüli növekedését eredményezi.

Előre jelzik, hogy az egyes ügyfelek mekkora valószínűséggel hajtanak végre valamilyen műveletet, és kombinálják azt a bevétel-előrejelzésekkel a targeting (ügyfél célzás) érdekébe.

Fully Customizable Experience

Every brand would like to have a (more) personal relationship with every customer, but this is hindered by data silos.

Emarsys integrates all offline and online customer data into real-time, personalized product recommendations and forecasts that work across any channel and device.

Salling Group is experiencing + 25% revenue growth thanks to automated, personalized omnichannel experiences.

Measurable Business Results

Measure the performance of your customer engagement strategy and its actual impact. Take advantage of analytics that is fast and based on industry-specific knowledge. Emarsys enables real-time, well-informed decision-making.
Learn which marketing strategies help your business grow the most globally.

Omnichannel

Email
Rise the personalization to the next level and maximize your campaign impact with innovative solutions like optimizing product bids and automatic sending time.

Web
Take advantage of your existing customer data, including offline data, to provide an excellent shopping experience.

Advertisements
Increase engagement by personalizing your ads with your internal data.

Full integration with the leading e-commerce systems

The partnership with the largest e-commerce providers means that Emarsys can easily store data on its multi-channel platform and use out artificial intelligence-driven personalization capabilities on every channels. Simplified integrated multi-channel automation makes easier cross-channel execution and marketing operations.

Emarsys Case Studies

SAP Emarsys Biotech USA sikertörténet

A járványhelyzet kis híján teljesen áthúzta a Biotech USA terveit Életmódváltó Programjuk tavalyi indulásakor!
Az SAP Emarsys rendszer segítségével a kampányt pillanatok alatt áttervezték és ezen felül a programba illesztették az otthonról is végezhető edzésprogramot.

„A Covid-19 majdnem keresztbe húzta a Biotech USA jól kidolgozott terveit Életmódváltó Programjuk tavalyi indulásakor!
Azonban az SAP Emarsys rendszere annyira rugalmasnak bizonyult, hogy a kampányt pillanatok alatt áthangolták, integrálva például az otthon is végezhető edzésprogramokat – mindezt több országban külön-külön. A Magyar Marketingszövetség konferenciáján Tóth Szabolcs Attila, a BiotechUSA online marketing és eCommerce vezetője fogja bemutatni, hogy milyen kulcsfontosságú szerep jut az európai terjeszkedésükben az SAP Emarsys rendszerének.”

Make your company more competitive by choosing the right marketing automation platform!